Strikkekursus

LOF Thymors og Naturfriskolen vil gerne tilbyde det første kursus i vores samarbejde.
Strikkekurset henvender sig til de, der gerne vil lære at strikke -og de, der allerede er øvede.

Der vil være udfordringer til alle og masser af inspiration og mulighed for at lære nye og spændende teknikker og mønstre.

Det er super afstressende at strikke. Det har de samme gode virkninger som meditation og yoga. Samtidig producerer man lækre ting til glæde for familie, børn eller sig selv.

Medbring selv garn og pinde til første gang. Anne Marie vil fremover have et mindre udvalg af materialer og redskaber med.

Hvis der er ønske om at købe materialer til første mødegang, kan det bestilles hos Anne Marie på telefon: 61289078

Underviser: Anne Marie Johnsen
Møde dato: 13/2 (start), 27/2, 13/3 & 27/3