Skolen holder lukket

Kære alle
Statsminister Mette Frederiksen har på et pressemøde her til aften annonceret, at myndighederne nu lukker al nødvendig aktivitet på skoler, daginstitutioner og uddannelsesinstitutioner ned. Dette skyldes den hurtige spredning af COVID-19.
Anbefalingen er, at børn om muligt passes hjemme allerede fra i morgen torsdag den 12. marts, og at alle skoler senest fra på mandag den 16. marts alle er lukkede i foreløbigt 14 dage.
For os på Naturfriskolen betyder det, at:
* SFO åbner til sædvanlig tid for NØDVENDIG pasning i morgen, torsdag
* Undervisningen indstilles, men Naturfriskolen er åben for børn, der ikke kan være hjemme
* Klasselærerne udarbejder materiale til hjemmearbejde i de kommende uger. Det fysiske materiale kan hentes på Naturfriskolen fra på fredag. Digitalt materiale udsendes til forældres emailadresser.
* Fredag er SFO åben for NØDVENDIG pasning i skolens åbningstid.

Børnene er ikke i karantæne (endnu), så I må lave pasnings- eller legeaftaler efter behov og mulighed.

Det er noget mærkeligt noget, det her. Og slet ikke noget, nogen af os har forestillet os kunne ske – eller skulle effektueres i vores hjørne af Danmark.
Men sådan er det. Og uanset hvor ubelejligt det er, har vi fået et dekret, som vi følger.

I kan læse friskoleforeningens nyhedsbrev her nedenunder.

Gode hilsner fra alle ansatte og bestyrelse på Naturfriskolen