Weekendhilsen

Her på vej til weekend får I lige en hilsen fra Naturfriskolen.
For én gangs skyld er der noget positivt på corona-fronten.

Ude-undervisning for 6.-7. klasse i uge 17
Vi er i en lige uge, hvor ældste klasse har været i skole hele ugen. I næste uge, uge 17, skulle de efter seneste udmelding herfra være hjemme og modtage online undervisning.Nu er der imidlertid åbnet for, at 6.-7. klasse må møde til undervisning udenfor. Det prøver vi af med den kattelem, at

• vi aflyser undervisningen, såfremt det vælter ned med regn
  • Alle møder til den planlagte ude-undervisning med mindre I bliver kontaktet. I tvivlstilfælde er det derfor smart at tjekke classroom og mobiltelefonen, før børnene tager afsted.

Mødetid i uge 17:

• mandag – hjemmearbejde. Lektier på classroom
  • tirsdag, onsdag og torsdag – kl. 10 – 14
  • fredag – FRI (St. Bededag)

Fremover er der undervisning kl. 8:15 – 14 om fredagen i de ulige uger.

Skole-hjem samtaler den 19. maj
Nu har vi mulighed for at gennemføre skole-hjem samtalerne, der blev aflyst i januar pga. corona. Se den vedhæftede invitation og aflever jeres ønsker til tid og lærere senest fredag den 30. april. Når Hanne er færdig med puslespillet, får I besked om, hvornår I kan møde de lærere, I gerne vil tale med.

Hjælp søges
Som så meget andet er også arbejds- og rengørings dagene blevet aflyst i det forgangne år. Vi har nogle mindre opgaver, vi gerne vil have hjælp til. Bestyrelsen er tovholdere på opgaverne. Hvis I har tid og lyst til at hjælpe med de opgaver, der er beskrevet i vedhæftede dokument, må I meget gerne kontakte os, så giver vi jeres navne videre til de rette bestyrelsesmedlemmer.

Ny dato til vores ordinære generalforsamling Forsamlings forbuddet er lempet en anelse og fra den 21. maj lempes det i sådan en grad, at vi kan holde generalforsamling.I næste uge får I en ny officiel indkaldelse. Her får I lige datoen, så I kan krydse aftenen af i kalenderen:

• torsdag den 27. maj kl. 17:30

Vi havde den herligste fredagsafslutning, hvor myrerne og 0. klasse sang for os. Det var lidt stort at stå der foran alle de andre børn, men en flot performance. Sikken en energi. Wauw.Her er weekend humøret med andre ord helt i top. Håber det samme hos Jer.

God weekend

Vedhæftede filer:

Skole hjem samtaler (pdf)

Skolebrev (pdf)